10 september 2014

I dag är ingen vanlig dag!



I dag är det min födelsedag. 

Maken fick inte vara ensam fyrtioåring speciellt länge.
Ganska praktiskt det där med att fylla år med bara några dagar emellan... Man kan liksom fira dubbelt upp!

I dag ska jag bara njuta! Jag älskar verkligen att fylla år, som att ha en alldeles egen dag på året.
Och att fylla fyrtio känns fantastiskt, kan inte tänka mig en bättre ålder!

Hoppas din dag blir fin, jag ska fira min!

Bilden har jag visat här tidigare, den är ifrån i somras, men jag är så förtjust i känslan jag hade här när bilden togs, att den får symbolisera mitt inträde i fyrtiolivet!



Stor kram Maria



7 kommentarer:

  1. Hipp Hipp Hurra på din födelsedag! Lika vacker som vanligt. Hoppas du får en underbar dag och njut av varje sekund.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Och den där känslan, den förmedlas helt klart i bilden! Så där vill jag också fylla fyrtio , om ett litet tag :)
    Kram,
    Jenny
    Mittlifjennyaberg.blogspot.se

    SvaraRadera
  3. Underbar bild på dig!
    S T O O O O R T G R A T T I S P Å D I N D A G!!!!!!!
    Ha en alldeles förträfflig födelsedag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Grattis på din födelsedag hoppas du får en kanon dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Hipp hipp hurra!! Vilken fin 40-åring.
    Ha en fin födelsedag med massor gott! Kram Jannice

    SvaraRadera
  6. Welcome to Fab 40! Du ser fantastisk ut på bilden. Hoppas att du får en fin dag!

    SvaraRadera