18 november 2013

Mässingskärlek





Fler och fler guldelement flyttar in i mitt hem.
Senaste tillskottet är dessa fina mässingsburkar från Tine K home, från min lilla butik.
Så fina till att förvara te i.


Jag hoppas att ni har haft en fin helg och kanske kunnat njuta av lite ledighet.
Här har det mest fixats med hemmet alla vrår, för att inte tala om trädgården som fortfarande kräver sin uppmärksamhet med fallande löv. Men nu borde det väl inte komma fler?

Grannarna har börjat sätta upp ljusslingor i träden och en viss granneffekt uppstår.
Hmm, dags att leta i förråden efter ljusslingorna, även om jag hade tänkt vänta till advent.
Får väl se hur länge jag kan stå emot, det är ju så fint med alla ljus som lyser upp.

Önskar er en fin måndag!

Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar