30 september 2013

Att ladda!


I dag laddar jag i kropp och framförallt själ för att kunna genomföra ett riktigt långpass i morgon med denna underbara inspiratör. 

Har märkt att mycket av orken sitter faktiskt i huvudet. Vilka tankar man har och hur man peppar sig själv. Är sinnet positivt brukar det gå mycket lättare där ute i spåret.

Vi ska ut och springa långt, riktigt långt. Där sjön ligger spegelblank och träden börjar skifta i gyllene färger. Ska bli härligt, samtidigt som jag är enormt nervös och det pirrar oroligt i själen.


Bläddrar i mina böcker och försöker hämta inspiration.
Den allra bästa bok jag läst angående träning, är Jonas Coltings bok "Jag vill ju bara se bra ut naken" Den slank ner i varukorgen, när jag samtidigt skulle beställa en annan bok och tänkte att titeln lät lite smårolig.

Att den sedan skulle var en riktig fullträff för mig var en överraskning. Sträckläste den under en och samma kväll!

Så om du gillar löpträning och vill läsa en bra bok kan jag varmt rekommendera denna.

Du hittar den här.

Nu ska jag ladda med lite pasta och i kväll får det nog bli lite god glass eller en skål med smågodis eller kanske rentav både och...

Men det viktigaste av allt, det ska bli så roligt och jag längtar till morgondagen!


Önskar dig en fin start på veckan.

Kram Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar