14 maj 2013

På önskelistan

Klänning Lindex, väska Palmgrens, skärp Gucci, armband HM, skor APair

En regnig tisdag, som dessutom görs sällskap nässpray, alvedon och bafucin.

Inte riktigt som jag tänkt mig denna veckan, men en förkylning är ju knappast något som är välkommet någon gång?

Men denna vecka känns det lite extra bittert.

Har senaste halvåret tränat hårt för att kunna delta i min livs första stora löpartävling, Göteborgsvarvet.
Jag har satsat och tränat och vid sista långa löparpasset kändes det perfekt.

Laddad, taggad och förberedd

Och nu detta...

Så här sitter jag och kurerar mig med alla huskurer som finns, citron, vitlök och allsköns hälsokostpreparat.

Så vad har bilden ovan att göra med mitt lite trista inlägg?

Inte mycket, mer än att jag försöker drömma mig bort med fina saker och förtränga det bittra i allt och hoppas att det är ett riktigt snabbt virus, som försvinner lika snabbt som det kom.

Och som vanligt, när man inte är frisk, är det just det som står överst på alla önskelistor...


Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Här kommer ett stort fång krya kramar till dig❤

    SvaraRadera
  2. Å fyyy vad trist!
    Sprang själv ett lopp (men betyyyydligt kortare) med en nyopererad handled för några år sen:)
    Hade också laddat och gav mig inte. Läkaren förbjöd mig att springa men jag gjorde det ändå, med resultatet att armen svullnade under gipset och jag hade sååååå ont. Viktigt att vara helt ok när man ska iväg vad det än månne vara:)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det så Adela!
      Man vill ju inte göra något dumt, som man får ångra lång tid efteråt. Men jag förstår dig precis, under ditt lopp. Man vill ju så gärna...

      Kram Maria

      Radera
  3. Usch så tråkigt! Du får krya på dig!!!

    SvaraRadera