10 april 2013

Lyx




I dag på förmiddagen har jag varit på bästa salongen och fått mig en underbar behandling för mina slitna toppar. Ny färg och en välbehövlig klippning.

Det känns verkligen som om håret har fått ta mycket stryk där under yllemössan, som har fått hänga med alltför länge i år.

Att få tid till att sitta och bläddra i glassiga magasin, dricka godaste kaffet och att någon tar hand om håret på allra bästa sätt med väldoftande produkter är verkligen lyx för mig.

Nu känner jag mig rustad för vår, med den allra bästa starten!


Jag är ju inte så duktig med att föreviga mig själv på bilder så 
några bilder från deras härliga sortiment fick bli minnet från förmiddagen de Lux.

Make up från Glo Minerals, Arganolja och nagellack från deras eget märke, Bahlsam.



Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar