3 april 2013

I mitt påskägg


Fanns denna underbara ljusstake från Svenskt tenn. En present till mig själv helt enkelt. Har gått och kikat på denna klenod i flera år och är så glad för den.




På påskafton var det dags för den årliga äggjakten i trädgården. 



När solen var på väg ner åkte vi till stranden för att fira vår lille Kofi, som hade födelsedag.
Han älskar att springa i sanden på Äspets stränder, så det fick bli vår  födelsedagspresent till elvaåringen. 






Bästa påskmaten, alla kategorier, på Österlens pärla, Karlaby kro.
Har inte ätit så god mat på mycket länge.
Skulle önska att det kunde bli en ny påsktradition att åka på påsklunch hit.

Jag hoppas att ni har haft en skön påskledighet, här njuter vi av påsklov, även om jag mest har stått med mina kartonger och skickat iväg försändelser. Jag är så glad för att ni är så många som har hittat till min blogg och butik på senaste tiden.

Så ni som väntar på era paket, nu är de på väg!

Kram Maria





8 kommentarer:

  1. Ser ut att ha vart en härlig påsk :)

    SvaraRadera
  2. Wow, så underbara bilder och vilken härlig känsla du förmedlar! Den där ljusstaken har jag också kollat lite på, men jag vill ha den silverfärgade. Varm kram Ester

    SvaraRadera
  3. Vilken söt vovve! :) Och härliga strandbilder! :) Kram Susanné

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt! Och inte dumt med en påskpresent till sig själv=)

    SvaraRadera
  5. Hi hi, helt rätt att köpa present till sig själv, då blir de rätt och visst är man väl värd det som står ut med sig själv;)
    Gillar verkligen den ljusstaken och klasssiska designprylar är väl en investering eller hur? :)
    Ser ut som ni haft en skön påsk i söder, det hade vi även i norr:)
    Kram från Alex i Östersund

    SvaraRadera
  6. härlig bild på hunden.. tänk va lite våra gamla fyrbenta vänner kräver av oss, gulligt att ni firade med en strandpromenad...... ge en extra grattiskram till honom, älskar hundar

    SvaraRadera
  7. Låter som en mysig Påsk! Riktigt fint påskägg du fick :) Kram

    SvaraRadera