3 maj 2012

Vårfina naglar!





Jag bjuder på ett fint erbjudande hos Studio Wass i Kristianstad!

Jag har blivit smått beroende av mina franska naglar. De görs i akryl, en uppbyggnad på min egen nagel.

Naglarna blir starka och hållbara och framförallt gillar jag att de blir så fina och lättskötta.

Händerna är utsatta för många påfrestningar i vårt dagliga liv och de är värda att pysslas om någon gång då och då!

Nu har det även kommit en form av gelélack som håller sig fint och starkt i flera veckor, ett alternativ för den som inte vill "bygga naglar". Jag skulle kunna tänka mig att prova det till tånaglarna nu i sommar. 

Så missa inte denna chansen att få finfina naglar hos Studio Wass här i Kristianstad, med detta fina erbjudande!

Uppge "Lilla Villa Vita" och du får 
100 kr i rabatt på valfri nagelbehandling.

Ett unikt tillfälle att få vackra och fina vårnaglar.

Erbjudandet gäller hela maj månad!

Gör ett besök hos Anna och Frida och njut av en stunds ompyssling och vackra naglar som ett fint smycke.

Ni hittar nagelsalongen på Östra Vallgatan 5 i Kristianstad
Telefon: 044-10 11 30


Kram Maria


2 kommentarer:

  1. Hej Maria!

    Fint att se dig på bild!

    Det ska bli så spännande att se ditt pergolaprojekt växa fram! Dessutom tycker jag det är roligt att ha inspirerat dig i detta:-) En kompis till mig sade en gång att jag "på nåt vis får in ordet pergola och hönshus, vad man än pratar med dig om..." Och det stämmer nog, jag är helt galen i att predika om det stora uterummet och hur man gör det än mer användbart och själfullt!!

    Igår var jag på IKEA i Kungens Kurva och såg på deras stora pergolabygge för att visa sina sommarmöbler, visst gör det mycket för sittplatsen att rumma in den:-)

    Jag längtar efter bildbevis här, visa gärna före - och efter, tack!

    Kramkram Hillevi

    SvaraRadera
  2. Hej! Skicka iväg ett mail till mig så är du snäll. Mailadressen hos dig funkar inte när jag "sänder". Snygging förresten!! Naglarna också! Kram C

    SvaraRadera