5 februari 2012

Att bli lite kär!


Kan man bli förälskad i en väska?

Låter ju fånigt, men jag har en oerhört stor förkärlek för väskorna i familjen Mulberry.

Blev upp över öronen frälst i detta senaste tillskottet, en Effie Sactel och den har det där extra som en perfekt väska ska ha. 

Snyggt svart läder med borstade gulddetaljer och den kortare axelremmen gör att väskan hänger så där snyggt över axeln.

Att titta, känna och känna doften av läder är en känsla nog så härlig!

Väskan hittade jag här.

Idag faller årets första snö till barnens stora glädje, längdskidorna är fastspända och nu görs det spår för fullt i trädgården.

Nu ska jag göra varm choklad och värma lite bullar, så får det bli en dag i pulkabacken.

Sköna söndag!

Kram Maria




7 kommentarer:

  1. Ja visst kan man de..:-)
    Har själv några små kärlekar hemma..;-)

    Ha en härlig dag i backen
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Jättefin väska, förstår om du är lite smått förälskad i den! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Halloj igen!
    Har länkat till din mysiga blogg & webbutik på min blogg, hoppas det var okej..?!?

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!
    Jag är så glad att jag hittade hit till din blogg och butik, så mycket inspiration och fina saker!:) Jag brukar också bli "kär", det är en härlig känsla!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Håller med dig ang Mulberry. Älskar dessa väskor och har två som jag verkligen använder mycket!
    Kram Aannika

    SvaraRadera
  6. Tack snälla du:)
    Självklart får du det, bara roligt!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. i love MULBERRY i own the alexa bag, it was worth every penny!! :)

    SvaraRadera