7 januari 2012

Såld på mattor!




Just nu längtar jag så efter mattor och har stora planer för våra golv.
Bilderna här ovan kommer från House doctors vårkollektion och just nu ligger den nedre av mattorna på plats under mitt soffbord. Jag bara älskar den och kan liksom inte riktigt titta mig mätt på den.
Den övre bilden får symbolisera min fina svartvita hallmatta.
Jag lovar att många av dessa godbitar dyker upp i min lilla butik inom kort.

Snart bär det av till Formex mässan och jag vet vad jag har siktet inställt på, det ska bli så spännande och kul!

Här hemma känns dagarna lite aviga, igår kändes som en söndag, då hela familjen åkte till stugan och mös med långpromenad och korvgrillning. Solen sken och det anades lite, lite vår i luften. 
Det kanske bara var min inbillning, men tänk vad lite sol gör för oss, härligt!

Nu ska jag ta tag i denna sköna lördag, kanske en tur till stadens torg, men först långfrukost och sedan promenix med vovven!

Ha en underbar helg alla ni kära!

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Underbara mattor. Jag kör mattfritt jag......
    Ha en skön dag
    AC

    SvaraRadera
  2. Fint! Precis vad jag letar efter! Vet du om du kommer att få in tavlorna med lövet och trollsländan från House doctor? //Elin

    SvaraRadera
  3. Underbara mattor!!
    ... härliga blåa nyanser - ljuvligt :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera