26 januari 2012

Nyheter House doctor




Packar upp lådor för fulla muggar.
I dag kom så den första leveransen från Formex och i år var House doctor först ut.
Många fräscha nyheter samsas med storfavoriterna som åter finns i lager.
Nu ska allt det nya förevigas med kameran, men några finns redan på plats i webbutiken.

Snön trillar så fint utanför fönstret och jag håller tummarna för att åtminstone några flingor ska lägga sig, så att barnen kan få åka lite pulka. För tillfället tycker de det räcker med att det är lite is på backen för att pulkan ska fram, ack du arma skånevinter, inte är du snäll mot barnen, men jag gillar dig...

Ha en skön dag!

Nu ska jag återgå till mina lådor och kamera.

Kram Maria


6 kommentarer:

  1. super fina saker å vad jag önskar att plånboken min var större:-) Men då vi ska göra om köket i å vår kommer väl alla pengar att gå dit:-) Ha det bra Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Åhhh så fina saker du visar..vill ha!!!!

    Önskar dig en fon dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Vi har inte heller fått så mycket snö i år fast vi bor betydligt längre norrut. Minstingen vill ut och åka snowboard och är överlycklig över att det äntligen snöat de senaste dagarna. Hoppas barnen får sin snö till pulkåkningen :)

    SvaraRadera
  4. Ja jag känner igen det där med att få nya varor, packa upp,fota de och lägga ut de i butiken.
    Lycka till med allt, härligt att få lite nya saker eller hur?
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  5. Hello Mary,
    oh wow, wonderful things!!
    Simone

    SvaraRadera
  6. Jag har sett de fina mattorna från house doctor men inte lyckats hitta någon webbutik som säljer så stora saker. Såååå fina!!!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera