31 januari 2012

Lite nyheter!


Här kommer en bild på lite nyheter från min butik!

Kaminspegel House doctor 895 kr
Ljusstakar 95 kr
Korgset i pil 1825 kr 
Tavlor House doctor från 59 kr
Lampa House doctor 745 kr
Matta House doctor 475 kr

Skänken är ett auktionsfynd från Zimmerdahls i Sölvesborg.
Stolen kommer från Antikhuset i Olofström.

Renhornet på väggen är en gåva från min bror, som hittade det då han satt på älgpass i höstas. 
Nu fick det åka hela vägen från Jämtland och hem till mig i Lilla Villa Vita, tusen tack!

Den gamla kemiflaskan har innehållit Svavelsyra och får stå som ett minne av min gamla karriär som kemifröken! 

Dessa gamla apoteksflaskor är väldigt inne just nu och om man inte tvunget måste ha originalflaskor, som kan vara svår att hitta, så har Granit väldigt fina apoteksflaskor just nu!

Nu är det dags att sända iväg ett helt gäng med varor till nya ägare.

Jag vill tacka alla kunder, gamla som nya, för att ni ger mig det stora förtroendet att få förgylla era hem med varor från Lilla Villa Vita och i januari har ni varit rekordmånga, tusen tack!

Ha en underbar tisdag!

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Men åhhh så jobbigt det här blev nu då..vill ha massor ju..!!!!
    Korgarna är heeelt underbara, köper man dom i ett set alltså..?

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera