18 januari 2012

Kök



Köksinspiration ligger för tillfället mig väldigt varmt om hjärtat.
Tycker dessa bilder är så vackra, med vackra detaljer och varma sköna färger.
Jag tycker att kombinationen svart, vitt, brunt och grått gifter sig väldigt bra med tillsammans.

Nu gäller det att samla allt detta vackra och skapa någon egen variant av allt.
Mitt kök är för tillfället vitt, vitt. Jag började ju måla golvet med vit grundfärg innan den grå färgen skulle på plats. Men nu har den vita färgen fått vara kvar, kunde inte riktigt bestämma mig om det skulle förbli vitt eller inte...

Men det lutar åt det grå, kanske att jag ska ta tag i penslarna redan idag?


Bilderna ovan kommer från Ikea- Livet hemma och Nest pretty things.

Ha en skön onsdag!

Kram Maria


3 kommentarer:

  1. Hej Maria

    Hoppas allt är bra med dig och familjen.
    Jag kan inte kommentera ditt förra inlägg så det får bli här istället. Ser fram emot att se vad det är för ett hus som ska säljas, och självklart är det alltid kul att se din styling! Man blir sjukt inspirerad av dig.
    Hoppas att du får en härlig och inspirerande resa till Formex, är inte alls avundsjuk på dig...! Kramar. /Malin

    SvaraRadera
  2. Herlige bilder! likte spesielt godt det første, nydelig den duken på bordet og stolene. :) Mye fint i butikken din! -Husfruas Memoarer-

    SvaraRadera