12 december 2011

Öppet med julrea på lördag!




Jag har fått så många förfrågningar om jag inte kan hålla öppet i min lilla butik så här inför jul, då det är många som vill fixa sina julklappar och det är klart att jag kan!

På lördag den 17 december är ni välkommna till Lilla Villa Vitas lusthus mellan kl 12-14.

På lördag kör jag samtidigt en liten julrea, då jag har halva priset på allt julpynt som återstår i mitt lager.

Så skynda hit för att fixa julklapparna och göra några fina julfynd!

(Under lördagen har jag endast möjlighet att ta emot kontant betalning.)


Så sparkar vi nu igång en ny skön vecka, med mycket julbestyr.

Luciafirande på förskolan, julpyssel på skolan och här hemma hoppas jag få upp lite julpynt, som än så länge lyser med sin frånvaro. Har iallafall fått upp två kransar på min vita skänk och ljusstakarna har fått en samlingsplats och lyser så vackert i skymningen.

Ha det så gott och jag hoppas att vi ses på lördag!

Kram Maria




3 kommentarer:

  1. Så god stemning med kransene på skjenken, og de tente lysene. Vakkert. -Husfruas Memoarer-

    SvaraRadera
  2. Va mysigt med julöppet, synd att jag bor så långt ifrån! Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack Maria för din fina hälsning!

    Här hemma är det inget julpynt heller ännu, bara julens blommor...så mer får det bli!

    Kram Mariette

    SvaraRadera