23 november 2011

Pysseldags!


I kväll väntar jag ett helt gäng med pysselsugna från det lokala bostadsbolaget, ABK.
De kontaktade mig tidigt i höstas och undrade om jag kunde fixa en pysselkväll för några av deras anställda.
Så under följande två kvällar kommer det att vara full aktivitet i pysselstugan här i Lilla Villa Vita.
Här på bilden syns alla pysselkassar fyllda likt en goodiebag med allehanda material.
Nu ska bara glöggen värmas, ljusen tändas och ladda julmusiken, sen kör vi!



Jag blev så glad när jag läste senaste numret av tidningen Plaza och att Lilla Villa Vitas charmiga zinktistlar fanns med där, som tips på trendiga julnyheter.

Jag kan utlova att misteln kommer att hänga där lika grann och fin hela julen och så får man väl hoppas på en puss eller två...?

Tisteln kommer från Madam stoltz och kostar 99 kronor och än finns det några kvar på lagerhyllan!

Ha det så gott alla kära bloggvänner!

Kram Maria


1 kommentar:

  1. Tack för en jättemysig kväll med massor av inspiration! //Elin

    SvaraRadera