12 september 2011

Styling i morgonsol!


Har fått den stora äran att styla ett hus som ska säljas här i närheten.
Att lyfta fram husets karaktär och potential.
Ett jobb som ger utlopp för skaparglädje och  kreativitet.


  


Att sitta och njuta i orangeriet med morgonsolen som värmande gäst.
Som balsam för själen.


Här är en bild på mitt utgångsläge i orangeriet.
 Att styla är många gånger tungt, mycket möbler och andra accessoarer som ska flyttas.
Men ack så fantastiskt roligt och det ger mig en sådan glädje att få hjälpa till och lyfta husets själ. 

Idag står dock mindre trevliga saker på agendan. Min eviga influensa inte vill ge med sig och mina öron fungerar inte riktigt som de ska. Jag har fått nedsatt hörsel och hör i princip bara mig själv inuti en stor bubbla. Har varit tvungen att lämna återbud till ett fantastiskt trevligt gäng med tjejer som skulle komma på en föreläsning hos mig imorgon. Jag hoppas vi ska finna ett nytt tillfälle! 
Jag ber om ursäkt till de jag träffat närmaste veckan om jag har varit lite disträ och pratat lite ovanligt högt...
Nu vill jag bara bli frisk och kry igen och njuta av härliga höstdagar och kommande projekt!

Kram Maria



7 kommentarer:

  1. Krya på dig, Maria! Vi kommer gärna en annan gång! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat!!!

    Och krya på dig!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Vilken skillnad , det gör med lite fina korgstolar , kuddar och korgar , men det gäller ju att ha öga för det , och det har du !
    Krya på dig !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Fint blev det. Så man verkligen skulle vilja sitta där och njuta av sitt te med en bra bok.
    Härligt. Jisses nu vill jag oxå ha ett.

    krya på dig

    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  5. Fint blev det i alla fall. Hoppas veckan blir bättre, krya på dig.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blev!! Hoppas du kryar på dig tills torsdag! Vi hörs! Kram Linda
    www.rolisilverdesign.se

    SvaraRadera