20 maj 2011

Härlig doft!


Min favoritblomma alla kategorier, så här på försommaren är syrenen.
Dess doft under tidiga morgnar eller på kvällskvisten skänker mig sådan kraft och glädje.
När syrenen slår ut i all prakt är naturen som allra vackrast.
Det är nu vi ska njuta av allt skönt som naturen erbjuder!
Plockade några kvistar från morgonturen med lille vovven och kunde inte låta bli att hänga upp dem på väggen i mina nya zinkhinkar. De är halva och passar perfekt för att hänga på väggen!

Nu ska jag ge mig iväg för ett besök hos världens bästa frisör, vi får se vad vi hittar på idag, känner för något nytt!
Kram Maria

8 kommentarer:

  1. Åh det var verkligen vackert...
    Snygg zinkspann...
    ha det bra..Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Fint det är med zink till de vackra syrenerna..

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ja, syrener är underbara. Och doften får jag liksom aldrig riktigt nog av.

    Jag önskar dig en fortsatt fin fredag!
    //Sofia

    SvaraRadera
  4. Wow, fantastiskt hur det enkla alltid är det vackraste. Jättefint med de syrenerna lila mot zinken.

    Ha en trevlig helg, kram Therese

    SvaraRadera
  5. Känner doften nästan hit;) Antar att vi inte bor i samma del av detta avlånga land eftersom de redan blommar hos dej. Här i Örnsköldsviks-trakten blommar syrener kring midsommar.

    Ha en bra helg! mvh/ Teres

    SvaraRadera
  6. Underbart med syrener! Hade både vita och lila under min uppväxt i Norrland, men nu råder det brist på den varan... ;)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  7. Hinken du har har jag med, visst är den underbar! Syrenerna har ju inte slagit ut här i norr men då har vi ju kvar det! jag älskar också syrener! Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Hittade hit idag eftersom tidningen Lantliv tipsar om dig som månadens bloggare. Vad fint du bor och vilka härliga bilder! Hit återvänder jag gärna!

    /Jenny
    http://annelundstradgard.blogspot.com

    Ps. Svårt att kommentera idag, har läst att fler har samma problem, hoppas det fixas till snart.

    SvaraRadera