29 oktober 2010

Nya varor i butiken!



Jag vill börja med att säga tusen tack, för alla fina ord från er alla, som har visat sitt stöd för oss, sedan vårt inbrott i förra veckan. Den värsta ilskan har väl lagt sig, men är fortfarande väldigt besviken över vilka tragiska männsikor det finns. En del har frågat mig om det inte är lite dumdristigt att visa upp sitt hem och saker så här offentligt, som en öppen blogg faktiskt är och mitt svar på den frågan är: jo, det är det! Men min livsfilosfi är att jag dessvärre tror alla männsikor om gott (till motsatsen har bevisats). Och ska sanningen fram så kommer nog min blogg framöver att ändra karaktär, till hur har jag inte riktigt beslutat ännu...

Jag har nu lagt ut lite nya varor i min butik, så kika gärna inom. Lite julinspiretat blandat med snygg förvaring och härliga små porslinsbrädor, som jag bla visar här på bild!



Trevlig helg!
Maria

3 kommentarer:

  1. Hejsan !!
    Vilka fina saker, det ska jag kika på !!
    Är nog likadan (eller kanske var, rättare sagt, tills jag gick på några kraftiga nitar)och vill gärna tro människor om allt gott. Tyvärr är vi ju inte alla lika och elakhet , missunnsamhet och avundsjuka kan bo i vem som helst, även där vi minst anar det,det har jag tyvärr själv fått erfara . Internet är ett fantastiskt instrument att använda och att blogga ger så mycket tillbaka. Tyvärr finns det ju fallgropar med denna offentlighet, som du precis bittert fått erfara ,något vi inte alltid tänker på när vi sätter oss vid datorn och kablar ut bilder och ord. Hoppas att du hittar ett sätt att fortsätta utan att "stänga" bloggen , för det vore väldigt synd, eftersom det är en väldigt fin och omtyckt blogg som gläder många.
    Önskar dig och din familj en mysig helg !!!
    Kram,Monica

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt med inbrott och stöld. Vi blev utsatta för bilinbrott tidigare i höst och var tacksamma att det i alla fall inte var hemmet som fick påhälsning. Det blir känslor av ilska, äckel och besvikelse, plus vad det ställer till i övrigt. Tack för att du har en fin blogg, hoppas du orkar fortsätta. Kvällshälsningar

    SvaraRadera