31 maj 2010

En riktig idyll!




En riktig bildkavalkad över ett hus jag har blivit förälskad i.
Detta hus ligger nu ute till försäljning och jag fick i uppdrag att fånga husets själ och stämning, med hjälp av min styling och kamera. Här kommer nu en del av resultatet.

Huset ligger i en liten by, Ripa, strax utanför Åhus och är en riktig dröm för den som älskar gamla hus och en drömsk trädgård, med många rum i!

Skulle det vara någon som är intreserad av att jag kommer hem till just er och gör något liknande, går det bra att kontakta míg på info@lillavillavita.se
eller telefon 0768-99 60 70.

Många kramar Maria

11 kommentarer:

  1. Wow vilket ställe! Och superfint stylat och fotat av dig Maria! Jättefint :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  2. Säger som föregående WOW!!

    Har aldrig vart i Skåne el är det Småland? Men det ser såååå IDYLLISKT ut!

    kram S

    SvaraRadera
  3. My Gadd (som min dotter skulle sagt)!

    Vilket alldeles bedårande litet hus! Jag hoppas att du får procent på försäljningsintäkten, för vem skulle inte vilja tokbjuda på det där huset?

    SvaraRadera
  4. verkligen ett ljuvligt hus, underbara bilder du tagit, må väl, varmkram lotten

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!
    Som vanligt väldigt fina foton på ett vackert hus, om du gillar det huset och liknande så vill jag bara tipsa dig om Ängshyddan mellan Åhus och Yngsjö!

    Med vänliga hälsningar / Ida Nilsson ida_denilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Oj, så härligt hus och fina bilder!! Bilderna fångade verkligen mig!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Här var det massor med inspiration!! Vilket drömjobb du har;o)

    Hälsar Malin

    SvaraRadera
  8. Hej Maria! Vad kul att få se bilder på huset för det låg inga ute på hemnet :-( Vi var med och bjöd på detta hus när det var till salu för några år sedan, det är vekligen fint!
    Passar på att tacka för den silvriga bilen min mamma köpte av dig till vår son på hans dopdag, den är hur fin som helst! Ha en underbar helg! Mvh Maria

    SvaraRadera
  9. Det stället hade man inte tackat nej till...om plånboken tillåtit det. Myckar charm och fint bevarat av de gamla detaljerna..blir nog inte svårsålt. Dina bilder plockar fram stället dess karaktär.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  10. Men gud vilket underbart ställe, där skulle jag vilja bo.
    Hade jag vunnit pengar hade jag inte tvekat det minsta på att köpa det. Ett helt underbart ställe.
    Du har verkligen gjort ett bra jobb!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Mengu så duktigt jobbat Maria! Både stylingen och fotona fångar verkligen själen. Man kunde inte gissa på att det är en försäljning utan det kunde vara ett reportage i ett glassigt magasin. Högsta poäng till dig Maria!

    Ha en skön söndakväll! H.

    SvaraRadera